tisdag 30 mars 2010

30 mars


Hmmm orkar inte riktigt uppdatera när jag jobbar :/ Jag är så trött när jag kommer hem. Det är först nu jag inser vad jag och Johan har gått igenom. Hur har vi orkat? Hur har jag orkat? Jag tänker på alla stunder som jag gått direkt från jobbet till sjukhuset och så hem till ensamheten (och då menar jag känslan av att inte ha den personen som alltid ställer upp för mig och som jag älskar vid min sida). Många gånger har det blivit sena kvällar och nätter på sjukhus utan mat och utan sömn. Just nu bearbetar jag mycket genom drömmar. Jag kan vakna mitt i natten och måste kontrollera att Johan andas. Alla värden ser bra ut nu och läkaren tyckte inte att vi behöver oroa oss för benmärgsprovet om några veckor med tanke på den kraftiga GVH Johan har i huden. Det bör inte finnas några sjuka celler kvar. Det är bara att hålla tummarna. Nu håller jag också tummarna för att vi ska kunna åka till mina föräldrar över påsk. Johan har dock kännt sig trött och hängig i dag och han säger att det känns som Hb:t är lågt så det kanske blir att fylla på lite blod. Vi får se vad proverna visar på torsdag men han brukar ha rätt angående Hb:t. Förresten jag lovade att lägga ut en bild på vår nya tapet men jag har inte lyckats lägga över den på datorn än. Jag måste installera en programvara först så jag återkommer. Sen har jag märkt att vissa länkar inte går att öppna. Jag ska försöka åtgärda detta. I dag länkar jag en blogg om en mammas kamp. Känsliga läsare varnas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar