lördag 6 mars 2010

6 mars


Jag känner precis som en annan tjej med AML skrev i sin blogg "Det är inte normalt". Det är inte normalt och det är inte rättvist att man ska behöva genomgå detta elände som ung. Ingen ska behöva drabbas av eländiga sjukdomar och allra minst barn och unga. I dag skiner solen och utanför fönstret promenerar lyckliga människor med leende på sina läppar. Livet fortsätter sin gilla gång men för oss har livet tagit en paus. Överallt i media pratas det om "Bröllopsåret 2010" och det är båtmässa hit och vasalopp dit och nu planeraras det för semester. Jag känner att jag missat en bit av mitt liv även om det är oväsentligt i jämförelse med att få vara frisk som är det viktigaste. Man vill ju dock vara som alla andra. Jag vill ju ha det som alla andra har. Just nu vill jag inte vara annorlunda. Just nu vill jag bara att allt ska vara normalt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar