lördag 20 mars 2010

20 mars


I dag blev det en skön promenad i den härliga vårvärmen. Först gick vi och tittade på en cykel som jag vill ha. Då sade Johan att jag kan få en i födelsedagspresent =) Jag hade tänkt att jag skulle börja cykla till jobbet. Enligt Stockholms stads beräkningar, när man söker cykelvägar på nätet, så ska det ta ca 30 min och vara ca 8 km långt. Perfekt vardagsmotion i stället för att trängas på tuben. Sen gick vi för att titta på tapeter. Vi ska tapetsera i vardagsrummet/köket. Så vi släpade hem tapetkataloger och vi har nu bestämt oss för en ganska färgglad i Josef Frank-mönster. Vår annars ganska vita och sterila lägenhet behöver lite färg som kontrast. Svårt att kombinera en 30-tals lägenhet med lantlig shabby chic-stil (som jag älskar) och 50-tals möbler (som jag också gillar) :/

3 kommentarer:

  1. den cykeln är najs!

    SvaraRadera
  2. Hej. Vi ville bara säga att vi är så glada att det är bättre med Johan. Vi önskar er all lycka /Marias kompisar Sophie och Erica

    SvaraRadera