torsdag 1 april 2010

1 april


Så var det ny månad igen och första april. I dag har jag varit ledig. Jag passade på att sova länge och äta långfrukost till "Efter tio" med Malou som är ett av mina favoritprogram. Alltid aktuella och intressanta samtalsämen som diskuteras. Jag har också varit och köpt Johan ett par jeans i dag eftersom alla kläder hänger som hösäckar på Johans späda kropp. Jag fick dock springa och byta dom eftersom dom, trots mätningar, var för stora :/ Ja i allafall när jag stod där i kassan, och hon i affären skulle göra en retur eftersom dom byxorna jag bytte till var dyrare, så fungerade inte deras datasystem. Till slut stod det tre personer och försökte åtgärda felet och dom såg jättestressade ut och bad om ursäkt, ja jag vet inte hur många gånger för jag tappade räkningen efter 10 gånger. Det tog en halvtimme ungefär men sådana situationer stressar mig inte längre. Jag njöt av stunden i stället och tyckte det var ganska roligt att dom blev så stressade av situationen. Ja det jag vill komma till är att sådana saker som man ändå inte kan påverka är inget att stressa upp sig för. Det är en ny livssyn som jag tar med mig. I morgon åker jag och Johan för att hälsa på min familj. Jag ska njuta av varje sekund av mina nära och kära.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar