lördag 7 april 2012

7 april


I dag är en bra dag. I dag är en dag i lyckans tecken. Min Johan fick permission över natten efter mycket om och men. Han är envis den mannen och han skulle bara hem. Hans hb är ok men trombocyterna är på gränsvärdet att fylla på så därför måste han tillbaka i morgon. Vi har ju bara 10 min med taxi till sjukhuset också om han skulle få feber igen. Det värsta som kan hända är att taxin krockar. Kanske inte ska skämta om det med vår otur. Väl hemma väntade i allfall jag och hela min familj med påskmiddag. Gissa någon som var glad efter all avskyvärd sjukhusmat. Jag har aldrig sett Johan äta så mycket trots illamående. En positiv nyhet är också att de vita inte ligger under 0.1 nu utan att de är på väg upp. Så immunförsvaret är inte på noll längre uatn det finns några soldater där som krigar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar