fredag 20 april 2012

20 april



Jag har inte skrivit om det här än för jag har inte vågat tro på det men nu gör jag det. Om två veckor kommer vi att få hem en fin liten kille vid namn Edvin som ska bli vår nya familjemedlem. Galet vet jag att många tänker. Hur ska detta gå mitt i alla behandlingar och hur ska ni orkar? Jag har aldrig varit mer säker på något i hela mitt liv. Vi är beredda att börja ett nytt liv. Vårt gamla liv finns ändå inte kvar så det här blir en nystart. Någon att fokusera på, någon att glädjas åt och någon som behöver all vår tid och uppmärksamhet. Det är många som även har lovat att ställa upp för att hjälpa oss att förverkliga en dröm.

3 kommentarer:

  1. Åh så underbart söt Edwin är ... Det är ni värda båda två .. Kram

    SvaraRadera
  2. Tycker absolut inte att ni gör fel. Lycka till med eran lilla bäbis , han är ju alldeles bedårande.Tänker mycket på er !!!

    varma kramar till er

    SvaraRadera
  3. Han är alldeles bedårande er lilla valp! Edvin kommer sprida glädje och energi hemma hos er det kan jag lova.

    Lycka till och varma kramar

    SvaraRadera