torsdag 19 april 2012

19 april

I dag fick jag ett kort där det stod " Lycka är att bara sitta och dingla med benen". Jag har haft en bra födelsedag trots omständigheterna. Jag läste i någon blogg att det mest lyckligaste stunderna kan man finna under de mest orättvisa och hårdaste förhållanden. Just i dag är jag glad. Glad för att jag fortfarande har min älskling i livet. Glad för att vi fick fira min födelsedag tillsammans. Trots alla omständigheter och att Johan inte har återhämtat sig än så hade han fixat en present till mig. Han sätter alltid mig i första rummet trots att han inte mår bra. Jag älskar den mannen. I dag var det även benmärgsprov så nu väntar vi spännt på resultat. Detta benmärgsprov är avgörande för hur man ska gå vidare i behandlingen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar