lördag 6 februari 2010

6 februari


I dag fyller systeryster 17 år. Det var ju inte länge sen jag var ute och gick med dig i barnvagnen:/ Jag blir då påmind om hur gammal jag är. Min dag började inte så bra. Jag har inte sovit pga min oro för Johan. Trodde han var på väg att få feber i natt och var nervös att han skulle börja blöd pga låga trombocyter. Fick gå upp klockan sju, på en lördag, för att sjuksköterskan skulle komma. Johan har i allfall fått påfyllt med trombocyter nu. Det jag skulle komma till var att jag kokade ägg till frukost och när jag skulle hälla av det kokande vattnet så missade jag vasken och hällde vattnet på mig själv :/ Ja det är bara jag som kan lyckas med något sådant skulle min familj säga. Hoppas att resten av dagen blir ok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar