måndag 22 februari 2010

22 februari


Superhärligt väder =) I dag tog Johan och jag en promenad till Konsum. Dagens stora händelse var att Johan följde med in i affären. Han var som ett barn på julafton, glad och förväntansfull med fullkomlig lycka i blicken. Han gick runt i affären och bara strosade. Jag sade "Men älskling vi behöver inget mer nu" (Jag som vi det här laget har tröttnat på allt vad mataffärer heter) men Johan svarade "Jag vill bara titta". Ja, har man varit isolerad från omvärlden i ca fyra månader så är det fullt förståligt eller inte :/

1 kommentar:

  1. Hej Nina! Jag upptäckte precis din blogg. Visste inte att du börjat skriva. "Hackade" mig in på Johans facebook-konto och såg den där. Har läst igenom alltihop nu och började gråta vid ditt sista inlägg om mataffären. Så hemskt och så fint på samma gång. Man kan inte föreställa sig vad han och ni gått igenom/går igenom. Men på något sätt beskrev du allt på en och samma gång i det där inlägget - hur livet i all hast kan förändras och vägen tillbaka. Jag tänker på er massor!

    Har själv börjat blogga. Jag skickar en länk.

    Kramar i massor till er båda!

    SvaraRadera