onsdag 24 februari 2010

24 februari

I dag har det varit underbart väder så det har blivit två promenader. Jag har även varit hos optikern och kollat så allt står rätt till med mina ögon ;) Alla värden var oförändrade men jag passade på att beställa lite linser. Om jag hade mycket pengar så skulle jag korrigera mitt synfel med laser.
Jag ser fram emot morgondagen då Johan och jag ska på en gruppträff på sjukhuset. Det är en grupp för personer som genomgått en stamcellstransplantation och för deras anhöriga. Det är fyra träffar under våren med olika teman. I morgon ska det handla om "Vägen tillbaka" och en kille som genomgått en transplantation för fyra år sen ska berätta om sin väg tillbaka och även en pappa vars dotter har transplanterats ska berätta ur sitt perspektiv som anhörig. Jag hoppas på en givande eftermiddag som ger mig styrka och hopp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar