fredag 31 december 2010

31 december


Årets sista dag. När jag tittar i backspegeln så ser jag ett år fyllt med många känslor. Ett år fyllt med motgångar, framgångar och framförallt ovisshet. Nyårsafton för ett år sedan tillbringades på sjukhus och jag visste inte om min man skulle överleva eller inte. Det gjorde han och jag har turen att få fira ytterligare en nyårsafton tillsammans med honom. Året har också fyllts av positiva minnen. Jag och Johan har gift oss, Johan har fyllt 30 år, min pappa har fyllt 60 år och vi har köpt en bil vilket har resulterat i en massa minnsesvärda utflykter. Jag är förväntansfull inför 2011 för det är ett helt nytt oskrivet blad som är till för att fyllas med nya motgångar och framgångar men framförallt ska jag se framåt och ta tillvara på tiden och njuta av livet. Jag hoppas på ett bra 2011 med mycket glädje. Det viktigaste av allt är dock att få ha hälsan i behåll. GOTT NYTT ÅR TILL ER ALLA!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar