måndag 20 september 2010

Tillsammans är vi starka

När Johan fick diagnosen ALL-akut lymfatisk leukemi för snart ett år sen så trodde jag inte att det skulle gå så bra som det har gjort. Jag har varit beredd på att förlora honom. Johan däremot har haft hoppet med sig hela tiden och haft en otrolig kämparglädje. När Johan påbörjade sin första behandling startade jag en insamling på cancerfonden som jag valde att kalla "HOPE". Detta var för att hedra honom och alla andra som drabbas av cancer och alla anhöriga som också lider. I dag betyder inte cancer=döden. Tack vare forskning får fler överleva men vi har lång väg kvar. När jag startade denna insamling så var målet 10 000 kr på ett år. Det är en bit kvar till målet men om alla ni som läser min blogg sätter in en liten slant så kanske vi tillsammans kan nå det målet. Tillsammans är vi starka!!!!!http://www.cancerfonden.se/sv/Stod-oss/Insamlingar/?collection=2114

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar