tisdag 14 september 2010

14 spetember


Jag har inte uppdaterat på länge. Så här på hösten brukar det vara ganska intensivt när man jobbar som lärare med planering, möten och samtal. Johan har börjat jobba halvtid, vilket han är väldigt glad för. Det är egentligen helt otroligt efter bara 7 månader efter en stamcellstransplantation. I dag har jag börjat på Hatha Yoga. Jag har bara provat på förut och tyckt det har varit ganska flummigt och haft svårt för att slappna av men i dag kände jag mig bara lugn och så där härligt avslappnad efteråt. Skönt att få koncenterar sig på något där man måste vara medveten och fokuserad. Sen vill jag tipsa om att i morgon är det internationella Lymfomdagen och det uppmärksammas genom föreläsningar bla i Stockholm, Klara Östra Kyrkog 10, kl 17.00-19.30.


OBS! Det ska vara ons 15/9.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar