söndag 3 oktober 2010

3 oktober






















Cancer och återigen cancer. Jag håller på att bearbeta allt som vi har varit med om det senaste året. Jag läser om cancer, jag drömmer om cancer och när jag ser på TV som handlar det ofta om cancer. Jag är väl extra mottaglig nu antar jag. Sen är det inte konstig just denna månad när det är mycket fokus på Rosa Bandet-kampanjen. Det är även snart ett år sen vi fick det där beskedet som kom att förändra våra liv för all framtid. Annars är allt bra med Johan. Sista blodprovet visade lite förhöjt kreatininvärde men det beror på medicinen Bactrim, som skyddar lungorna från GVHD. Förutom alla tankar och denna konstanta trötthet har helgen varit bra. Vi har njutit av det härliga hötsvädret med mycket sol och värme.
"Seglaren ber inte om medvind. Han lär sig segla" - Gustaf Lindberg-

1 kommentar:

  1. Ni har ju också fått till några fina höstbilder!:-D

    SvaraRadera