onsdag 6 oktober 2010

6 oktober


I dag tänker jag citera ur en blogg som berör på djupet " Men just när livet känns som hårdast och mest orättvist kan man få uppleva de mest lyckligaste stunderna. Morgondagen är ett oskrivet blad för alla". Denna blogg är hämtad direkt från det verkliga livet och den berör. Det är så bra beskrivet det här med att man lever i sin cancerbubbla, för så är det verkligen. Jag kan tänka mig att omgivningen blir irriterad och tycker att man tjatar om dennna cancer men man lever med den sida vid sida varje dag. Även om man lär sig att leva med den så finns den där som en påtvingad gäst.


1 kommentar:

  1. Jag gick in på bloggen du citerade ifrån och fastnade där och läste sida efter sida med en stor klump i halsen...
    Och du, jag blir inte irriterad och tycker inte att du tjatar om cancern, jag finns här och jag lyssnar på dej hur mycket du vill!!

    SvaraRadera