söndag 6 juni 2010

6 juni







Sveriges nationaldag och helgen har bjudit på fint väder. Gårdagen inleddes med långfrukost på balkongen och en inredningstidning. Sen var det dags för en ansikstbehandling på Axelssons. Det var den bästa behandling jag någonsin fått. 75 min för 250 kr och den var ljuvlig. Medan ansiktsmasken verkade fick jag nackmassage, skalpmassage och handmassage. Sen fick jag en hudanalys men slutade också med att jag kom hem med en massa dyra produkter men ska man vara fin så kostar det. Dagen avlutades med "Smaka på Stockholm" med god mat och ett glas champagne. I dag har jag varit på ZETAS handelsträdgård så himla vackert när allt står i blom. Det har med andra ord varit en mycket bra helg.

1 kommentar:

  1. Å vilken helg du har haft! Låter helt underbart :)

    SvaraRadera