lördag 22 maj 2010

22 maj

I dag länkar jag en väns blogg. En vän som finns i mina tankar just nu. Till alla som befinner sig i en livkris vill jag bara säga: Ge inte upp! Hoppet är det sista som överger människan. Jag har varit i det där mörka hålet. Jag har gråtit floder, varit arg, varit frustrerad, varit orolig, varit sömnlös, varit utan aptit, varit trött och framför allt har jag tvingats att vid en ålder på 31 år förbereda mig på döden, Johans död, men jag har lyckats ta mig upp ur det mörka hålet. Vi har lyckats att ta oss upp och övervinna alla rädslor. Jag har blivit ännu starkare och fått en helt annan livssyn, vilket glädjer mig. I bland kan den där mörka känslan komma men den håller inte i sig särskilt länge.
http://drommenomenfamilj.bloggplatsen.se/2010/05/22/3009079-ont/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar