måndag 17 maj 2010

17 maj









Norges nationaldag och en underbar sommardag. Det har nog varit ca +24 grader i dag. Jag har varit ledig i fem dagar nu men i morgon är det dags att jobba igen. Jag älskar verkligen den här tiden på året. Just nu njuter jag verkligen av livet och tar till vara på varje sekund. Johan mår också väldigt bra och alla värden ser fortfarande bra ut. Han har varit och tränat hos sjukgymnast på sjukhuset i dag för första gången, eftersom han nu äntligen har trappat ner på en massa mediciner. Jag har fått ett nytt intresse också, att odla och plantera så min balkong är på väg att bli en blommande oas. Är långt i från klar håller på att odla krasse, luktärt, flitiga Lisa, persilja, basilika, blandade sommarblommor och försöker att få liv i mitt olivträd. Sen har jag gjort min egna spaljé. Jag ska tillbringa mycket av min lediga tid på min balkong framöver. Drömmen är ju förstårs att bo på landet där jag kan ha en egen trädgård. Någon gång kanske den drömmen slår in.

1 kommentar:

  1. Jättefint! Ser ut som det är taget ur en inredningsblogg a la Nina :)

    SvaraRadera