lördag 29 januari 2011

29 januari







Hipp hipp hurra för Johan som fyller 1 år i dag ;) För exakt ett år sedan låg Johan inlagd på Karolinska unviversitetssjukhuset och fick sina nya stamceller från sin bror. Ett år har passerat. Ett år av oro, ovisshet och en massa livserfarenhet. Lite bisarrt att fira samtidigt som vi går och väntar på resultat från senaste benmärgsprovet. Man vet aldirg vad det visar. I dag har vi i allafall firat ettårsdagen, dagen som gav Johan en andra chans till livet, med tårta och ett mycket trevligt restaurangbesök med god mat :) http://www.skane.se/templates/page.aspx?id=114387

2 kommentarer:

  1. jag förstår verkligen er oro över svaret på benmärgsprovet. Men om det inte fanns några av Johans celler kvar sist och den elaka kromosomen var borta så måste det ju bli ett lika positivt besked nu. man vet ju aldrig helt säkert men jag tror och hoppas av hela mitt hjärta att din Johan får vara frisk nu efter allt ni har gått igenom. Bra att ni firar ändå och har tron på en frisk framtid.
    Jag ska snart få mina stamceller och det ger mig hopp att läsa om er!

    Kramar från Sarah

    SvaraRadera
  2. Det är roligt att höra att man kan inge lite hopp :) Du verkar vara en glad och positiv person så du kommer att återhämta dig snabbt efter transplantationen. När är det dags? Styrkekramar till dig och din familj.

    SvaraRadera